2013. július 9., kedd

Chapter 4. ~ Levelek Rómeónak

Sziasztok! A folytatáshoz 7 komment kell. Remélem ez a rész is tetszik. Rakok bele pár képet, hogy meglássátok, milyen lenne, ha lenne benne kép.



Harry szemszöge

Beszálltam a kocsimban a tárgyalás után és hazafelé indultam. Egyedül. Pet Liam-hez megy a gyerekekkel. Annyira félek, hogy vele fog össze jönni, hisz mindig jóban voltak. Egyre erősebben nyomtam a gázpedált, hogy minél hamarabb haza érjek. Nem akartam, hogy elhagyjon Pet. Azt akartam, hogy örökre velem maradjon, és ne menjen sehová. Szeretem őt és mindig is fogom. Hiányzik és nem csak ő hanem az, hogy ott legyen amikor alszok, hogy átöleljem hátulról és úgy aludjunk el, hogy csináljak neki reggelit. Hiányoznak a reggeli csókok. A nevetése amit annyira szeretek. Az, hogy azt mondjuk egymásnak, hogy mennyire hiányoztunk egymásnak, pedig csak aludtunk. Az, hogy mennyire nem tudtuk levenni egymásról a kezünket. Hiányzik, hogy csak üljünk a kanapén és nézzünk egy unalmas filmet amin ölelkezve alszunk el. Hiányzik ő, csak a jelenléte. Mikor haza értem letettem a kocsit és bementem a nagy üres házba. A ház kongott az ürességtől. Csak én voltam benne és az üres élettelen bútorok. Leültem a konyhapultra és megittam egy pohár almalevet és közben újra olvastam a régi leveleimet amiket Pet-nek küldtem.

Kedvesem!
Istenem mit is mondjak. Annyi minden mondani valóm van. A legfontosabb az, hogy hiányzol. Nélküled nem olyan a turné sem. Üres és unalmas. Igaz itt vannak a haverok és a sok fellépés, de amikor van egy kis szabadidőnk a többiek elmennek teljesen máshova barátokkal vagy a barátnőikkel és én teljesen egyedül érzem olyankor magam. Olyankor csak ülök a fotelban, telefonomat szorongatva és nézegetem a képeinket amiket együtt csináltunk vagy olyanokat amiket én csináltam rólad. Nagyon hiányzol. Bárcsak itt lennél és akkor nem kéne ezt a levelet megírnom, hanem kifejezhetném szeretetemet egy másik módon.  Hiányzol. Már csak 7 megálló és otthon vagyok. Veled és csak veled. Már nagyon várom. Számolom a napokat, órákat és a perceket is. Mindjárt mondom is mennyi nap múlva találkozunk. 14 nap 7 óra és 23 perc múlva otthon vagyok és te pedig a karjaimban. HIÁNYZOL. SZERETLEK.
A te Harry-d. <3 :) :D :P

Emlékszem mikor írtam neki ezt a levelet. Ez még a kapcsolatunk elején volt. Ilyenkor voltam a 2018-as turnén. Nagyon nehéz volt nélküle. Feltettem a leveles dobozt a pultra és kiturkáltam belőle a válaszát.

Harry!
Nekem is nagyon sok mondani valóm van. A suli nagyon jól megy itt. Teljesen értek mindent. Gemma kedves és néha átjön segíteni, megérteni a nehéz angol szavakat. Nem sokára befejezem a sulit és már csak a munka marad és TE. A munka kimerítő, nem gondoltam, hogy ilyen sokfelé kell járnom. Éppen most Afrikában vagyok és ott kutatunk az erdőkben. Remélem találunk valamit. Lehet, hogy te érsz haza előbb. De igyekszem. Eddig minden jól megy és remélem így is marad. Tegnap lementünk a barlangba amit találtunk, remélem nem lesz semmi baj.
A munkát hanyagolva egy kicsit. Halálosan hiányzol. Nagyon nehéz nélküled. Ez így nehéz, hogy mind kettőnknek utazós munkája van. Istenem nagyon nehéz lesz. Nagyon nehezen bírom nélküled. Egész nap a fülemben van a fülhallgató és hallgatom a zenéteket. Annyira imádom a hangodat és most csak így hallhatom. Nem tudlak majd hívni mivel itt nincs térerő, de majd keresek. Nyugi én is számolom a napokat. Remélem is, hogy csak ennyi nap van már hátra, de azért lehetne kevesebb is. Sokkal kevesebb. Te is nagyon hiányzol. Nagyon, nagyon.
A te Pet-ed. <3

Teljesen emlékszem erre a levelére. A buszban ültem és indultunk a következő állomásra, amikor megkaptam a levelet. Olyankor még nem tudta kimondani, hogy szeretlek. Ezen is összevesztünk párszor, hogy én már a második hónap közepén kimondtam a szót ő pedig csak 1 évvel később mondta nekem. Igaz sokszor utalt rá, de tudtam, hogy neki ezt nehéz kimondania és amikor azt elmondta, hogy miért többé nem is veszekedtünk ezen. Tudtam, hogy ha nem szeretne akkor nem lenne velem, de nem ment el így szeretett. A dobozt arrébb csúsztattam, és felálltam a székről. Mikor lenéztem a lában előtt hevert az a levél amit akkor írt nekem amikor elhagyott. Visszaemlékeztem arra az estére, mire elkezdtek hullani a könnyeim. Felvettem a földről és a pultra dobtam. Akkor nem volt erőm megint elolvasni. Ha megint elolvastam volna, lelkileg még jobban összetörtem volna. Visszatettem a dobozt a szekrénybe ahova még Pet rakta el őket és előszedtem azt a dobozt amibe beleraktunk mindketten egy levelet, hogy miért szeretjük a másikat és egy üveg bort abból az évből amikor randizni kezdtünk. Most az a doboz került fel a pultra. Kiszedtem a bort és öntöttem egy pohárba belőle. Ahogy beleittam, minden eszembe jutott arról a napról amikor találkoztunk. Végig néztem azt ahogy kiveszem a bőröndjét és oda adom neki. Láttam megint azt ahogy megkérem, hogy jöjjön el velem egy randira valamikor. Láttam azt ahogy kisegítem, a reptérről és hogy beülünk egy taxiba. Mikor újra kinyitottam a szemem, azonban senki nem volt előttem, nem ültem taxiba és nem érezhettem megint Pet édes illatát. Kivettem az ő levelét és kinyitottam, életemben először. Nem hittük, hogy szükségesek lesznek ezek, de nagyon is azok voltak. Mikor belenéztem a dobozba, láttam, hogy az én levelem már ki van nyitva és rongyosra van olvasva. Úgy látszik, sokszor érezte azt, hogy nem szerettem. Ezt a doboz azért hoztuk létre ha valakinek rossz napja lenne és nem bízna a másik szerelmében. Nem tudom, hogy mért hitte azt, hogy én nem szerettem. Elővettem egy kis cetlit aminek az volt a főcíme, hogy EKKOR OLVASTAM EL HARRY LEVELÉT. Sajnos nem egy szám volt rá írva.
1. 2020
2. 2024.
3. 2024.
4. 2026.
5. 2028.
6. 2028.
7. 2028.
8. 2030.
7. 2032.
8. 2034.
9. 2034.
10. 2034.
11. 2034.
12. 2035 (levél elolvasva ezerszer.)




 Pedig mindig szerettem. Igaz az utolsó 2 évben nem mutattam nagyon neki ki az érzéseimet iránta, de nem álltam meg a szeretésében. Őt nem tudtam nem szeretni. Egyszerűen nem. Kinyitottam az ő levelét és kihajtottam a papírt amire csak pár szó volt írva.

Csak szeretlek és kész. Minek ezt magyarázni. Szeretlek és MINDIG is szeretni foglak.
A te Pet-ed. <3  ÖRÖKRE.



9 megjegyzés:

  1. megjöttem a táborból drágaa:)
    na akkor kezdem.sírtam:( oké ez nem normális, de nem minden blogon sirok, pedig ez még nem is volt annyira olyan. csak az hogy mennyiszer elolvasta a levelet, hogy nem bízott Harrybe és hogy csak annyi volt az övébe "Csak szeretlek és kész. Minek ezt magyarázni. Szeretlek és MINDIG is szeretni foglak. " még inkább a sírásra késztetett. imádom a blogod, mindig is imádni fogom.!!:))))) örülök hogy elkezdted - te jaj hányszor irtam már le ezt is- és folytasd is:)
    remélem hogy sokra viszed ezzel a történettel, és hogy minél szebb és szebb ötletet viszel bele. bár nem azért mintha nem lenne jó, de ha ráérsz, vagy úgy érzed irhatsz ennél hosszabb részt is, én tuti szivesen olvasnám!<3
    sok puszi, szép hetet, és jó irást xxA.

    U.i.: kiraktalak a blogomra, oldaltra :) (http://szeretl.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
  2. IMÁDOM folytasd minél hamarabb!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jó imádom ahogy irsz! Gyorsan hozd a kövit !! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan kövit :DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan hihetetlenül borzasztón nagyon jóó lett *.*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon jó!! Folytatást kérek <3

    VálaszTörlés